vinst! :D

Tjaaa. Nu har jag kommit hem från fotbollen, och det gick bra vi vann med 7-0 . Motståndet var inte något att vara nervös för ! Jag var ju målis och gäspade bokstavligen minst 5 gånger, för fick ju inte göra nånting typ på hela matchen. Kanske nån utrusning men inte så mycket mer. Men vi vann ju iallafall. Men jag tror att jag måste tagga till mera tills imorgon för då har vi match igen mot ett mycket tuffare motstånd så då kan jag minsann inte stå och gäspa ;) Sen spelar vi på onsdag och Lördag. Så det blir ju mycket denna veckan. Men får se om jag äns orkar med Lördagen för på fredag har vi ju skolavslutning och då kanske man inte orkar spela match dagen efter det.. men men vi får se hur det blir med det. Det är ju typ inga som kommenterar mina inlägg längre, vad har hänt med er?;) Det tar bara några sekunder inte så jobbigt. Det är mycket roligare att blogga om man får höra vad ni har gjort under dagen och vad ni tycker om allt annat i bloggen. Vad har ni hittat på idag då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0