Yes :)

Hejhej! 


Som ni vet så har vi haft friidrottsdag idag mot/med ramkvilla. Det gick bra för mig, kom 2:a och fick ett pris för bästa poängplockare och det priset kallas också vandringspriset. Och det tävlar korsberga skla om alltså från 3:an - 6:an och ramkvilla har likdant :P  Och nu har jag vunnit den 3 år i rad, man an vinna den 4 år i rad eller så. Så jag tycker det gick bra :)  Bara det att jag mådde inte så bra i morse var hängig och förkyld. Men nu är jag inte hängig bara förkyld, haha ;)  Inte så kul men hoppas det bli bättre.  Jag sk fortsätta denna onsdagen med att slappa och plugga tillsenegelska glosorna imr -.-'    

Btw, bli vän med mig på facebook!  -----> KLICKA HÄR <-----       


puss / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0