Vad vill/tycker ni? :o

Hejsan


Innan jag börjar prata om det som inlägget handlar om så kan jag säga att skolan var okej och jag ska träna fotboll om en halvtimma ungefär.. tar upp detta nu så jag slipper skriva om det sen, haha. AJA

Nu till det jag egentligen ville fråga er?  Vad tycker ni att jag ska skriva om här i bloggen? Alltså jag känner att ni måsteju också vara delaktiga eller så? För det är ni som läser bloggen och då ska ni vll läsa det ni vill läsa om. Typsmink,musik,mode osv. Vad vill ni att jag visar/lägger upp på bloggen. Skulle vara mycket lättare om ALLA som kollar bloggen ofta kommenterar vad ni vill och tycker. Men tack för er som har kommenterat om bloggen att den är fin och så :) Ni som lägger upp er bloggs hemsida när ni kommenterar, jag kollar oftast på dom bloggarna.. ;) XD

Men som sagt skulle vara tacksam om ni skrev vad ni vill att jag skriver mer om här i bloggen :)  Aja, nu ska jag packa och sen möta upp tjejerna och ta sällskap med dom till träääningen.. puss ^^

/ Naila;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0