Tisdag.

Hello.


Som ni redan vet så har jag rätt fullt upp denna veckan. Igår var jag uppe vid hästarna igen fast denna gången var jag med Moa, kanske jag redan har sagt men då får ni veta det igen :P Idag blir det lugnt men man slipper hålla koll på läggdagstiden och sådant för imorgon har vi studiedag vilket är as gött. Jag har inga speciella läxor jag behöver plugga på imorgon ;) Gör det på kvällen imorgon isåfall. Men jag kanske ska upp till hästarna imorgon med Emma och rida en tur förhoppningsvis ;)  Jag ska försöka lägga upp en bild på mig sen på min outfit. Men nu ska jag ner och äta och sen blir det att kolla på Top model som vanligt vid klockan 15.00 :D      

Vad har ni andra gjort idag elr ska görs? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0