Skorna

Hejsan. :)



Jahopp, då var det helg igen.. gött!? Både ja och nej , eftersom att imorgon ska vår klass på klassresa,haha och vi ska till skåne och göra lite äventyrssaker. Men mina kusiner är här och ska sova över och då vill man ju umgås med dom, men jag kan inte vara uppe längre än till 10 tiden för vi åker här ifrån vid klockan 7:00 imorgon! Så då kan jag inte umgås/träffa mina kusiner så länge :O  Och det sägs ju att det ska regna hela helgen vilket suuger för på vår klassresa där vi ska vara ska vi vara ute i skogen och massa typ hela dan o;  Men men hoppas det blir uppehåll just där vi är, haha ;)  Men idag har jag varit i stan och shoppat mina skolavslutningsskor, det var inte meningen att jag skulle köpa dom idag utan på tisdag, men det var så billigt på skokanonen där jag köpte dom och dom passade till klänningen som jag ska ha, så jag köpte dom idag ;) Kommer förhoppningsvis komma upp bilder på dom också, men först och främst ska jag packa allt tils imorgon innan jag fixar med annat. Och det jag ska packa är mat till resan dit och till "vandringen" vi ska på, kläder,pengar,skor.. och sådant. xd Men jag ska inte ha mycket med mig eftersom att vi åker hem på söndag eftermiddag. Men man vill ju ha lite kläder så man kan byta på kvällarna när vi är INOMHUS :D Aja, shit a same. Ha en fortsatt bra helg så hörs vi av i bloggen  kanske senare med bilder på skorna och det, men annars får ni ha det så bra, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0