Prao imon!

Hejsensvejsan :)


Idag har det vait en låång dag tycker jag. För jag har spelat fotbollsmatch idag på en vardagockså? :o Men vi vann iallfall med 7-1, och jag var  målis x] Kom hem vid halv 10 tiden. Har ont i fötterna och ryggen XD Lyckat nu när man ska praoa imon i stallet typ :) Men det går väll över hoppas jag! Jag kanske inte har berättat att jag ska praoa.. har ju haft massa nu så har inte hunnit berätta och har inte tänkt på det så mycket men nu vet ni! XD Jag har sovmorgon tills 9 imorgon iallfall och det är ju skönt. Ska gå till kiosken och möta upp hon jag ska praoa hos imorgon klockan 10, det är hon jag rider hos så jag känner ju henne sen innan! Men man slipper dom seeeega tisdagarna.. haha ;)

Men hoppas ni har haft en SOLIG måndag? Det har jag ;)  oki, puss :* / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0