Ojsan ;)

Hejhej!



Idag har jag inte varit i skolan, jag mådde faktiskt inte så bra idag. Lite illamående och så men nu när man har vilat lite så känns det bättre :)  Åt just och kollat på Top model 3, inte så konstigt att jag kollar och följer top model.. haha! Men allvarligt talat Tyra Banks är nog den varckraste och underbaraste kvinnan jag vet. Hon vet vad hon vill och säger, hon har en fantastisk personlighet. Jag vill bli som Tyra haha. Ne men hon är supermodellen nummer 1 föralltid fög mig :)  Aaa iaf, sen ska jag väll inte göra så mycket eftersom att det finns inget att göra för tisdagar ärden tråkigaste dagen på veckan typ x] Men vi hörs sen, bye

/ Naila;*



Lillebrorsan bjuder på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0