Oj!

Förlåt för att jag glömde att skriva igår, men början på nästa vecka så kommer jag knappt kunna skriva något alls, för på måndag är de träning och jag ska va med Moa. På tisdag ska jag till lemnhult och avsluta med kören. På onsdag ska jag på fotbollsträning och spela match med Holsby. På torsdag ska jag på träning,cafe shalom och fotbollskurs. På Fredag ska vi ha "melodifestivalen" med cafe shalom då ska man upptrda till olika låtar med publik,jurry och sådant ;) Sen på lördag åker jag till liseberg med kören och det är sista avslutningen med kören. Sen på söndag har jag troligen fotbollsmatch igen :P   Men då blir det mest på kvällen jag kommer blogga om jag kan då.. men bara så ni vet hur det ligger till :)  Men iaf, idag har jag varit i skolan då, dagen i skolan var somvanligt lugn,rätt slapp som det brukar vara på fredagarna ;) Sen har jag varit i ramkvilla och kollat på fotbollsmatch och träffat några kompisar. Kom hem för en stund sen där ifrån och nu är jag här :)  

Snart ska man ta något att äta sen kanske tjattra lite med någon på msn elr sms.. haha bara för att jag har tråkigt då men ;)  Aja ha en fortsatt bra helg så ses vi imr / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0