Match

Heeeeeeejsan.



Hoppas  mina läsare mår bra idag? ;)  Det gör jag.. jag har varit uppe vid hästarna idag med Moa och Emma. Det gick ju bra tycker jag :) Behöver väll inte säga så mycket mer om det? Vi tränade dom lite med trav och allt sånt typ :P Haha, men jag kom hem vid 3 tiden. Och jag missade top model för jag hade ingen tanke på det :( Men imorgon ska jag se det ;)  Senare ska jag spela fotbollsmatch med Holsby mot minns inte vilka x] Men idaghar vi ju haft studiedag som ni redan visste. Vilket är väldigt skönt för då får man vilaut lite ;) Och man slipper gå upp tidigt. Men imorgon blir det inte mycket bloggande för har fullt upp som ni redan vet att jag har vissa dagar denna veckan. Jag ska ju på målvaktskurs,rida och cafe shalom sen är jag hemma igen vid 9 tiden :P  Men nu ska jag slänga upp min outfit.. vi hörs imorgon eller senare.. önska mig ett lycka till nu till fotbollen? :)


rutig skjorta, jeanstights och vit t-shirt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0