Liseberg here i come♥

Heej

Shit vet att jag inte har bloggat på ett bra tag nu, men ni vet som sagt varför? ;) Imoegon blir det Liseberg.. lääängtar så ;) Kommer ta rätt mke bilder också som jag kommer lägga uup här i bloggen , en del då alltså :D  Jag har kollat packningen till liseberg om jag har alla pengar,maten och allt sådant ;) Nu är allt packat pch klart , har tagit fram kläder också som jag ska ha. Tog en lätt klädsel efetrsom att dom säger att det ska bli fint imorgon och man åker ju så mycket då vill man ju inte ha jeasn, iallafall inte jag! :)  Jag har haft en kul dag idag också för vi hade ju vår egna melodifestivalen på cafe shalom.. Jag var programledare också med en til som heter Amanda, haha vi drog några vitsar som var as tråkiga men vi fick dom att skratta :D  Men det gick ju bra.. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen ställa klockan på alarm på 06:45 sen lägga mig ;D Men ni får ha det så bra så hörs vi på söndag tror jag det blir eftersom att jag kommer hem vid ca 11 tiden på kvällen och då är jag nog rätt trött ;)  Aja, sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0