Liseberg = Funny

Hejsan



Liseberg igår var helt awesome åkte allt från släng gungan till balder :P  Men det har ju kommit en ny som heter autmostfear eller hur den nu stavas.. Men det är nodens högsta frittfall sak ;)  den är 146 m hög o;  Så jag tackade nej till den , haha. Men det kommer komma upp lite bilder och filmer senare ikväll när jag har "tillgång" till telefonen som jag har bilderna på, för mamma har den nu på sitt jobb och hon slutar inte förräns 21:00 . Men jag ska ändå spela fotbollsmatch idag vid 2 tiden så kommer inte hem förräns vid 9 tiden jag heller för vi ska spela vid värnamo trackten och det tar ju ett tag att åka dig och hem igen ;)  Men ville bara säga det så ni fick veta hur det var :)

Btw, hörde ni också om den dära gubben i USA som sa att jorden skulle gå under igår vid klockan 18:00 för biblen sa det.. Han var så säker att det skulle hända. Och nej det hände inte men nu sa han att det var nästa vecka det skulle hända för han hade sagt fel eller var det var. Hahaha, så fail ;)  

trodde/tror ni på det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0