Inga bilder bara förklaring!

Heeeeeeeeeej! x]


Hahah, jag har just kommit hem från fritidsgården.. det var väldigt roligt, vi hade 5 kamp och jag kom 3:a ;) Alltså vi hade inga lag utan vi hade att man skulle göra 5 saker och man fick poäng och så  x] Så då fick man massa godis och allt. Så jag är trött och mätt känns som jag väger typ 100 ton!? Ne men nu ska vi intre överdriva kanske.. men jag kan säga att jag är mätt  (:  Men jag hinner och orkar inte lägga upp bilder på min outfit och idag och inte bilder på fritidsgården heller, för jag hade ingen bra kamera för jag hade mobilen med mig bara och jag glömde ta kort. Men jag kanske hinner med att lägga upp min outfit imorgon när jag kommer hem från skolan eller senare på kvällen när jag är hemma från cafe shalom. Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla klart på hockey matchen som tre kronor spelar nu mot USA.. och dom leder mot USA med 4-1 :D Men ni får ha det så jättebra imorgon, och hoppas ni har haft en jättebra dag?

Godnatt söta läsare ;)  / Naila;*


jag ska HOPPA/SLÄNGA mig  i sängen sen när jag ska sova haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0