hooooome..

Hejsan. 


Nu börjar jag med bloggandet igen, som jag gjorde ett tag.. men nu har det gått lite upp och ner. Ibland vet ni varför men iaf.  Kan berätta nu innan jag börjar prata om hur veckan ser ut. Klassresan var toppenbra!  Man kan inte lita på vädret för dom sa att det skulle regna och ha för sig, men vi hade fint väder.. mulnade på lite på kvällen men annars var det bra !  Vi gjorde alla möjliga saker som bergsklättrning,väggklättring,bullriding,kareoke kväll o massa kul. Stugorna var jättemysiga vi hade ju tillomed tv ;) Lyx på hög nivå eller vad säger ni?  Fast vi använde knappt tvn bara på kvälln men det fanns inget bra så vi satte oss och flummade lite oh dansade och hade för oss :D  Men lyckad klassresa om man frågar mig. 

Okej, idag är det måndag och jag har inte varit i skolan för min förkylning har nästan blivit värre och måste vila inför helgen. Men imorgon ska jag till skolan en stund sen vidare till stan ör tandläkarbesök -.- Sen ska väll jag o mamma kika lite på stan, och ska kanske byta mina skolavslutningsskor.. för dom är väldigt trånga.. vilken big fot jag är :( Haha, men iaf.. sen på onsdag blir det besök till Landsbro för att träffa sin nya klass :) Sen på torsdag åker jag och min familj till High Chaparall ( stavning) Sen är vi där till Lördag, och på Lördag ska jag förmodligen till ramkvillas marknad och träffa lite folk som mathias :) Och på söndag ska jag få min kamera av min pappas " brorsa" dom har känt varandra hela livet och är som brorsor för varandra, så ja jag kallar han min farbror :D Men iaf, så han ska tydligen komma hit på söndag så ska jag få min ROSA kamera :D  Sen är vi lediga på måndag, och det är vi från torsdag - måndag, därför vi åker till high chaparall på torsdag eftersom att vi är lediga.   Okej rätt långt inlägg vilket jag ska fortsätta med så ni får lite mer att läsa, sen blir det ju såklart mer bilder än det har varit den sista tiden :D  Hoppas ni andra har haft en bra helg, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0