frriidrott imr.

Hej igen.


nu har jag hunnit plugga lite grann och bara "relaxat" ;)  Dagen blir lugn och ja tisdagar är den tråkigaste dagen i veckan typ eftersom att det inte finns något att göra men jag har tagit den som min pluggdag typ ;)  Men imorgon ska vi ju ha friidrottstävlingar mot ramkvilla.. som jag har berättat om tidigare :P Så man hoppas att det kommer gå bra för vår skola och för mig, haha ;)  Innan när jag var inne på datan för att leta efter skolavslutsklänning så blev jag typ kär i en änning på nelly.com, den var jättesöt och gulligt blommit mönster. Så den ska jag beställa så snart som möjligt. Den kostade bara 199:- + att det är fri frakt hela sommaren typ! Men nu ska jag bara köpa ett par skor som ska passa till klänningen. Men jag ska ändå till stan med mamma nästa måndag så då kan jag ta en kik på det med ;)   Ska lägga upp e bild på klänningen och ska göra det senare ikväll. Men nu har jag pratat klart.. men ni får ha det så jättebra så hörs vi senare ;)  / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0