Ett gott skratt förlänger livet ♥

Hejsan  ;) 


Nu har jag äntligen "landat" på hemmaplan igen, alltså landat från vetlanda.. haha. Jag har varit med Moai idag och vi åkte in till stan för jag skulle till jujutsun ^^ Så då gick vi in på Donken och tog en glass ( mc flurry ♥ ) Och ni förstår då att donken är Mc donalds? x] Men träningen gick bra idag tycker jag, vi hade en ny kille som vr lite rolig fast när jag skrattade så skrattade jag mest "åt" han fast inte elakt sätt.. aja shit a same. Men idag i skolan har det bara varit slapp tycker jag, vi hade besök från landsbro och dom berättade lite mer om hur det är att gå där, och hur schemat kunde se ut. Och det var väldigt bta att få mer information en vi fick sist när vi var där i januari för då fick vi mest information om ämnen och sådant. Men det har varit helt wierd väder idag tycker jag, det har först varit fint väder men inte varmt, sen började det rena och sen snöa och aa... Men nu ser det rätt lugnt ut bara att det är mulet då.

Aja, nu ska jag ta en dusch och sedan kolla igenom hur veckan ser ut för oss och om vi har några läxor jag behöver plugga på nu, eller om det inte behövs ;)  Ses senare, bye ^^

/Naila;*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin blogg, älskar ditt hår :) ♥

2011-05-03 @ 12:34:21
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :)

2011-05-03 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0