Dålig update!

Hey!


Jaha, idag är det onsdag IGEN, tycker tiden bara rinner iväg.. men visst är det bra för då blir det närmre sommarlovet och alla saker som ska hända i maj!  För om ca 3 veckor ska jag ju till Liseberg med Kören :D
Och sen veckan efter Liseberg ska vi på klassresa i Skåne och ha de sköjj. Och nästa vecka får vi reda på klasserna till landsbro o; Vilket jag är supernevös till. Men se nästa vecka på Tisdag ska jag praoa hos mammas jobba kompis, ska ta hand om hästar och sådant :D Brukar rida där så känner ju henne och hästarna.. haha. Aja, efter allt det där i Maj så ska jag på läger fast det är i juni. Men sen kommer det ju vara mycket med skolavslutningen,landsbro,klänning och sådant i Juni. Okej nu ska vi ta en dag i taget ;)  Men dagen idag blir som vanligt att först så ska jag till fritidsgården och det är tyvärr sista gången idag :/ Men det är ju träning idagmed fotbollen, men jag känner att det inte är så bra för mig för jag har stukat 2 fingrar ( tummen på högerhanden & ringfingret ) Och att det är så cp kallt ute, eller aa det är väll kanske 6-7 grader, men det är ju ingen varme precis?  Om jag hinner så ska jag lägga in min outfit och några andra bilder från dagen :)     

Ha de bra så ses vi! Bye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0