bloggpaus tills söndag.

Jag känner att jag inte hinner blogga så mkt i helgen och så har jag tappat mina läsare:/ Men jag ska till oliwer imorgon :) Och ska vara där från klockan 12-21.00 typ och då vill jag ju inte kasta mig till datan när jg kommer hem imorgon för att skriva lite på bloggen när man ändå inte har så många läsare elr så och man är trött. :P Men det kommer komma lite bilder på sönag och jag kommer skriva mer om dagen från lördagen på söndag Men vill bara att ni ska veta om det. Men idag har jag städat lite, jag var med emma och wilma och tog en glass vid kiosken sen har jag förberätt lite med kläder och så tills imorgon.. haha, men hoppas ni kommer få en superfin helg och ha en fortsatt bra fredagskväll. Puss / Naila;*

Kommentarer
Postat av: Issa

ha det så bra sålänge :)

2011-05-06 @ 23:13:11
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0