7C

hej läsare ♥


Jag är helt chockad,glad,dampig o.s.v haha, det är för att närjag kom hem så såg jag att det låg ett brev från landsbro.. och det stod klasserna! ._.  Jag var jätte nervös när jag öppnad det och vågade knappt kolla. Men när jag hade läst alla namn som skulle gå tillsammans med mig så blev jag överlycklig och började studsa och hålla på XD För jag kom med dom 3 jag hade önskat att gå med och sen var det många fler som jag vet/känner vilka det är. Så jag kommer gå i 7C med roligt folk ;D  Men idag har jag som sagt praoat.. det gick bra! Fick hålla på lite med hästarna som borsta,byta vatten och sådant. Men senare ikväll ska jag ridaen sväng kanske och flytta hästarna troligen.  Men nu ska jag byta om till något "tunnare" eftersom att det är 25 grader ute. Bye,bye

/ Naila;*

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-11 @ 00:42:22
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

aa, jag kan följa din blogg iaf ;)

2011-05-11 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0