1 maj!

Hello.


Idag är det första maj alltså nästan bara 1 månad kvar till skolavslutningen! Heelt sjukt vad  tiden går snabbt? 
Iaf, vaknade idag vid halv 11 och jag messade oliwer om han kunde komma.. men nej han kunde visst inte så vi bestämde att det blir nästa helg istället ! För då kan både han och jag.. Men idag ska jag sortera mina kläder, har redan börjat lite smått men dom ska ju in i garderoberna också ;) Annar blir det väll lugnt idag.

När jag kollade mig i speglen idag så såg jag att jag var verkligen jätte solbränd i ansiktet jag var inte så solbränd igår som jag är idag :P Hoppas man blir brun också :D  Och inte ser ut som en tomat hela tiden.. haha. Hade tänkt att prova lite av klädelsplaggen som jag fick och ta kort så ni får se lite"smakprov" :P  Så idag blir det mycket bilder, det gillar ni va? ;D Okej men nu ska jag fixa klart med kläderna, kolla lite till på nätet det jag inte har hunnit, haha.. sen ska jag ta kort på några av klädelsplaggen oså, så vi ses senare .. puss ♥ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0