Typiisskkkttt!

Hemma igen. 



Nu har jag vari ute och spelat fotboll i typ 3 timmar. Har duschat och lite sånt nu innan jag satte mig vid datan ;)  Jag sa ju att jag skulle fixa ett videoinlägg här på bloggen. jag gjorde en genom facebook med min webcam som är as dålig man ser typ ingenting sen kan jag ju inte fixa så at den kommer in på bloggen, dumma mig? o; Men antingen kommer den in på bloggen senare ikväll för då fårjag spela in med mammas mobil som har en aning bättre kamera än min webcam och min mobil, haha. Eller så kommer den in imorgon!  Antingen eller lixom. Och jag hade ändå as ljus röst på den videonn jag spelade in! Hahaha. Men vi ses senare då kanske ^^  Annars får jag väll säga godnatt om jag inte kommer skriva ngt mer sneare! Men isf så ses vi imorgon;)  Puss.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0