Tävling.

Godmorgon!


Hoppas mina läsare har sovit gott, för det har jag! Nu har man inte fotbollsmatchen så tidigt, så jag har kunnar sova uuuut idag :D Jag sov till halv 11. Tycker jag är lagom.. så nu ska man spara sina krafter tills matchen som är vid 5 men jag åker här ifrån vid 4 .. aja skitsamma! Det var en läsare som ville att jag skulle ha mer tävlingar! Och jo jag har tänkt på det.. och nu blev beslutet lättare när någon frågar/säger om det. Så denna tävlingen går ut på att man ska skriva sin blogg i kommentar så ska jag se vems blogg som jag tycker är bäst. Och den som vinner kommer få välja mellan 3 saker. Och det tar jag med vinnaren :)  Enkelt eller hur? Så hoppas många kommer delta för det är rätt fina priser att välja mellan!   Ha det bra så hörs vi snart / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0