Pollernallergiker? o;

Hejsan.


Asså fasen vad det kliar i mina ögon.. vet inte men tror det är pollen? Dom flesta brukar ju få sånna reaktoner tidigare när alla blommor,träd och sådant slår ut.. men jag får det efter tydligen? Det är ju olika xD Men det har kliat och så  ett par dar nu men inte så mycket. Nu rinner det och kliar det as mycket.. bra nu när det är skolavslutning med -.-  Men när man inte tänker på det så..

Aja, idag så har skoldagen varit helt perfekt ♥ Sista dagen med klassen :'( Vi spelade ju brännboll mot personalen och vi i 6:an vann! Jag var brännare och jag tyckte jag tog dom flesta bollarna utan att göra någon tabbe eller vad man ska säga.. Men inte alla för en del tappade jag för dom kom mot solen och jag såg ju ingenting då men aja vi utklassade dom typ.. haha :) Dom fick 74 och vi fick 92 :)  Sen så fick ju alla skriva på våra tröjor.. och min tröja är typ proppfull av massa kludd och hälsningar (: Kommer ta lite bilder på det ikväll tror jag om jag inte glömmer det ;) Imorgon är det skolavslutning och jag kommer nog fälla några tårar när vi "skiljs" åt. Men jag menar vi kommer ju gå i samma skola sen i Landsbro men vi splittras ju till olika klasser, sen kanske inte jag kommer se all lika mycket eftersom att alla kommer ju inte ha samma raster och sånt. Men hoppas alla kommer trivas sen i landsbro. Men vår klass var så frän och alla hade sin egen humor, fast samtidigt blev det en och samma humor!? Kommer sakna klassen som sagt men kommer ju få en ny och bra klass i landsbro också men aa :) Nog om skolprat ..  Ikväll kommer jag lägga upp bilder på det där med kludd och text tröjan som får bli min outfit för dagen, haha :) Sen blir det någon sminkvideo kanske från mig eller bara någon rån youtube som jag rekomenderar. Så lite bilder blir det idag ändån! Sen får vi se vad som händer :)))

Hoppas alla mina läsare har haft en bra dag =) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0