o;

Godmorgon. 


En sak bara, varför säger en del av er att ni vill att jag ska ha mer tävlingar på bloggen när ni inte äns deltar? Innan när jag hade tävlingar så var det rätt många som deltog men nu är det ingen hittills? Aja, om ingen deltar tills Lördag så tar jag bort tävlingen. Jag trodde att ni skulle delta eftersom att det var ju enkla regler och fina priser?  Aja.. ni som inte har sett tävlingen och vill delta ni kan ju bläddra ner elr kolla i arkivet. Aja strunt i det nu ;)  om ca 2 timmar kommer jag sitta på bussen in till stan för att träffa Ranin och några till ^^ Kulkul! Så nu har jag fixat mig lite och hunnit käka frukost. Kommer bli mer bloggande sen när jag kommer hem och det blir då vid 7 tiden som jag har berättat! :D  Men jag har funderat på att göra mer videoinlägg.. alltså inte bara sminkvideos och sånt utan vanligt videoinlägg istället för vanliga inlägg? ;) Så det blir lite både och isf xD  men vad tycker ni? Vill ni läsa mycket eller mer videoinlägg? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0