Men åh -.-

Hejsan!


Nästan hela kvällen har jag experimenterat med både frisyr&smink. Och då passade jag på att göra en sminkvideo.. som blev rätt bra, för där visade jag både min sminkning och lite med frisyr! Men såklart så hittar jag den inte på datan.. och jag raderade den på telefonen där jag spelade in den på. Så hoppas jag hittar den xD eller så får jag göra en ny! Men den sminkningen jag blev mest nöjd med var den som då var med i videon. Och det var den sminkningen Avril Lavigne hade på sin musikvideo Smile. Den är rätt enkel när man ser hur andra visar. Och jag kanske inte gör helt rätt men man fattar väll att det är den sminkningen ;) Det är svart,grönt och så lite glitter grönt på det.. ska visa er nångång. Men om ni söker på den videon så kanske ni ser lite (:  Men imorgon blir det att spela match igen.. minns inte vilka motståndarna var men hoppas dom inte ligger på toppen iaf ;)  Önska oss ett lycka till kanske? :D♥ Puss / Naila;*



Här är en bild från musikvideon :D Jag älskar hennes hår där.. ska köpa färgspray till håret, funderar på grön eller blå? Vad tycker ni!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0