Felåt.

Jag kan väll säga såhär att jag somnade vid 4 igår och vaknade vid typ 12. Och orkade bara inte tänka på bloggen då. Men ni får vara glada att jag bloggar nu, haha. Bättre sent än aldrig som sagt!  Har ändå inte gjort något idag, mer än att varit inne kollat på tvn, varit ute en sväng imellanåt sen kom ju skurana då och då!? Asså jag vill ha en solig sommar tack :(  Men det var trevligt igår, det kom lite folk senare och ja dom vuxna satt och babblade som, vanligt ;) Medans jag och brorsan var ute och spelade fotboll och åt jotdgubbsmarrängtårta som JAG gjorde helt själv, * stolt*  Haha,  ni är sugna på det nu va? ;)  Hah, men sen på kvällen.. så var jag inne och kollade på Meana girls 2 som jag tyckte inte alls va så bra o;  Någon av er som har sett den? :)   Aja , nu ska jag ner och äta lite midsommar mat sen igår.. Mumms ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0