Dagens blogg.

Hejsan. Först och främst vill jag bara säga en rolig sak idag iskolan. Vi hade vattenkrig med vår lärare Anna. Och det brukar alla 6:or ha och nu var det vår tur. Hon blev as blöt! Men inte nog med det, utan när hon skulle gå upp och ta in alla saker från vattekriget så stod Moa och Hilda på sidan.. sen när Anna gick förbi så tog dom en stor tunna med vatten och hällde över henne! Haha. Aja, nog med det! Jag längtar som ett as till Fredag för då får vi sommarlov + att vi går vår sista skoldag i korsberga skola på Torsdan. Och vi har ju inga läxor mer eftersom att nu är det bara småsaker kvar..som att ta hem allt man ska ha o.s.v Typ sommarrensning och speciellt nu för oss som aldrig ska gå där mer o; Men jag hoppas att det kommer bli fint väder eftersom att vi ska vara ute på skolavslutningen för dom håller på att fixa och greja i kyrkan med mögel så vi får inte  vara där i år :O Men om det blir uppehåll och hyfsat fint väder hade det varit kanon! Så på fredag kommer det inte bli mycket bloggande mer än på morgonen.. Sen vid klockan 2 ska jag vara vid frissan fick den dåligaste tiden men så är det ju nu när det är en del som ska fixa sig inför tex skolavslutningen. Sen måste jag testa klänningen eftersom att vi kommer lösa ut klänningen på Fredag så jag har inte äns testat den O; Men jag tror den kommer passa bra! Annars får jag panik :( Aja, bort med den hemska tanken. Hoppas ni också kommer få en härlig sommar :) Men nu vill jag tipsa er om  en sminkblogg som Linda driver. Ni kanske har sett Make up my show, det är hon jag pratar om :)  Där får ni massa bra tips. Ni kanske redan har kollat/följer den men inte alla kanske? KLICKA HÄR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0