Bloggpaus

Ne, nu hinner jag faktiskt inte med bloggen på ett tag.. Och tävlingen blir det inget av eftersom att ingen jäkel deltar , men jag har ju rätt många läsare men ingen utav er kommenterar eller något? Jag vet jag kanske har rätt tråkig blogg just nu, men jag försöker. Men jag har faktiskt fullt upp nu! Jag kan inte blogga på typ 1 vecka för imorgon är det forbollsmatch och jag ska packa en massa inför lägret, sen på torsdag morgon åker jag till lägret och är där till söndag. Sen nästa vecka ska jag till ölandsdjurpark,ta modellbilder , och efter allt det kanske jag har tid att börja blogga normalt igen? Men det är sommarlov och jag vill kunna känna mig fri utan att ha typ bloggpress och sådant! :) Men aja, ni får ha det så bra så hörs vi av snart igen, puss ;* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0