Bilderna från skolavslutningen.

Hejsan,


förlåt för dålig update men har haft rätt fullt upp med skolavslutningen oc hdet som ni visste. Men skolavslutningen var väldigt fint och vi var ju ute och vi hade uppehåll och tillomed lite sol på slutet :) Det var rätt mycket tal för oss 6:or som kommer sluta den skolan.. vilket är lite sorgligt för man vill ju inte lämna sin klass. Men det blir nog bra! Men jag hade otur, för jag skulle ju hämta ut min klänning som jag skulle ha! Men nehe, då hade dom i affären skickat tillbaka den varför vet jag inte? Antagligen flr att dom trodde inte vi skulle hämta ut den eller något.. så vi fick akut handla en klänning i stan och ja den blev jag nöjd med också.. den är lite rosa/beigh aktig med svart mönster nu kommer få se den bland bilderna jag kommer lägga ut här :) Jag köppte den på H&M för bara 200 kronor så det var ju inte så farligt! Men nu har man sommarlov vilket är as gött !  Idag spelade jag match också och vi vann med 6-2.. behöver inte förklara mer om det va? ;) Motståndet som var Arneby ligger typ sist i serien har 0 poäng och var rätt så lätt motstånd ;)  Så bra start på sommarlovet!  


Ni som har haft skolavslutningen, hur gick det? 
Här står jag och Lucas som var pressentatörer för skolavslutningen. Eller programledare om man vill kalla det så, haha!

6:an ♥


Min frissa ! :D ( jag tog det kortet efter skolavslutningen så det börjar gå ut där)
:)

Klänningen.


Kommentarer
Postat av: mimmie svensson

du borde ´ha fler tävlingar

2011-06-18 @ 19:06:35
Postat av: Nathalie

Hej, och bra att du säger det, för jag har funderat på det så.. visst kan jag det :)

2011-06-19 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0