22 dagar kvar! :D

Hej! :D


Nu har jag suttit och räknat efter hur många dagar det är kvar tills min födelsedag. Och det är ju bara 22 dagar kvar! Alltså 3 veckor. Och veckan efter midsommarhelgen elr det.. så ska jag på läger i nästan 1 vecka. Då är det ännu närmare till min födelsedag! Haha, jag älskar att fylla år man får en härlig känsla och man får paket och tåårta xD Haha, men iaf. Idag ska jag tillbaka till skolan för att göra klart min lampa i träslöjden. Jag som trodde jag skulle få slippa det -.- Men men då har man ju något att göra denna måndag! Och då får man ju en ny möbelkompis in i rummet ;)   Men imorgon  ska jag åka till stan och träffa bland annat Ranin! :D  Ska bli fett kul ? ;)  Sen kommer inte jag hem förräns på kvällen typ. Sen på onsdagen eller något ska jag träffa Erica och då ska hon komma hit (: Sen ska jag försöka träffa Jonna också och kanske Nathalie Arvidsson.. och ja rätt många. Men jag har ju en hel sommar jag kan träffa massa!  Så denna veckan blir mest kompisar och då midsommarfirande :) Tycker jag är härligt!!  

Btw, vad ska ni göra under midsommar? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0