tjotjo!

Guten morgen. 


Ja, jag kom aldrig iväg till skolan idag för vi skulle ha vårvandring hela dagen idag som ni redan vet? Men eftersom att det regnar och det är ruggit väder ute så går jag inte för jag är fortfarande lite förkyld och då är det onödigt om jag går och blir sjuk igen, nu när det snart är sommarlov. Så jag har tagit helg redan nu (: På tal om helg, just nu vet jag inte vad som står på schemat för i helgen!  Det hade ju varit kul att ta med ngn och åka ut till tillexempel ramkvilla och träffa folk där och sen bada,spela golf om vädret tillåter det då ;) Men vi får se vad som händer. Men vad ska ni göra i helgen då?  ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Godmorgon :)

2013-01-04 @ 12:16:42
URL: http://moakandelin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0