Vaken! ;D

Heyy.


Jag har precis smsat jonna och frgat när vi ska va ochså.. vi kanske ska ha en liten fotdag, för ibland när v är så hr vi en fotodag.. kanske jag har berättat tidigare! Men d tar vi kort och så på varandr och kanske ute med om det är fnt väder, vilket det är idag här :D   Jag vaknade för en halvtimma ungefär, men jag vaknade och såg att datan såg tätt intill mitt knä? Nu vill ni säkert veta hur detta gick till ;)  Lätt, jag skulle hålla mathias vaken inattt för han skulle kolla på någon hockeymatch som gick i 3 timmar ända till klockan 5!? Men han sa att det var en viktig match som han var tvungen och se typ? :P Och sen skulle han logga ut en stund men då tänkte jag att jag kunde vila lite medans han var borta.. men nej det blev att jag somnade !jag somnade vid 4 tiden inatt, och vaknade vid halv 10 och var hyfsat pigg?  Som sagt jag är konstig som vaknar tidigt när jag lägger mig så sent? :O  Aja, idag ska jag som sagt vara med jonna och det kommer nog liten update när vi äe.. för jag tror vi ska va här :D  puss&kram/ Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0