utgång snart :P

Hejhej, idag blir de som sagt ett kort inlägg för jag ska på disco om några timmar, men jag vill bara säga några saker som hände idag innan. Jag var ju lite småskraj eftersom att det är 1:a april idag.. och varje år brukar lärarna lura eleverna. Idag så kom Anna in vår lärarae då alltså och sa att vår DJ Philip hade magsjuka så att han tydligen inte kunde komma. Men vi fick välja om vi ville att han skulle komma eller hans bror eller något liknande, eller om vi skulleställa in discot och ta det en annan dag. För hon sa att han inte hade spytt sen morgonen så han var väll tillräckligt pigg för att kunna va på discot, men hallå jag skule inte vilja bli smittad? XD Men alla blev helt skräckslagna och Emmabörjade ju gapskratta! Sen sa hon ju " April april.." Och de var några som inte reagerade för dom var ju så chockade, jag med för den delen! :P Men ingen tänkte ju på att det var ett aprilskämt.. men nhu ska vi ha disco ;)

Och den andra saken är att vi kanske ska få in en elev från 5:an till vår klass eller "testa" ha han i vår klass för han kan inte jobba ordentligt i hans klassrum. Men hallå, ingen hade frågat oss för vi är ju med delaktiga i det för de är ju vår klass med! Och varför tar dom upp det samma dag han ska flytta in i klassen elr så!  Så det var mycket tjaffs och prat om det den sista lektionen.. men jag håller med dom andra att det är ju han själv som stör för de vet vi i 6:an för vi har ju jobbat med 5:an och då ser vi ju han typ springa runt o massa -.- Men hoppas att de inte funkar bra att ha han i vår klass för då blir de nog att han får vara i någon annan klass eller något sådant. Vi vill vara den gamla vanliga 6:an inte någon annan ! Speciellt inte han o; 

Men nu ska jag fixa mig till the party? ;)  (Btw, outfiten kommer snart (:  ) / Naila;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0