Tråk :(

Hejsan

Ja, vart ska man börja och berätta!?  Min syrra och hennes kille kom ju igår och åkte för en stund sen.  Vi hade mysigt fast det blev ju inte så mycket igår eftersom att dom kom vid 9 tiden! Men idag har jag spelat fotbollsmatch och då kom dom och kollade på.. det blev tyvärr ingen vinst men 5-7 blev det. Och det tycker det är ett väldigt bra resultat för att spela mot 2-3 års äldre tjejlag. Imoegon är det match igen vid klockan 9! Men jag menar det har varit så mycket med matcher nu så får se. Men jag ska ju vara med oliwer med imorgon är det tydligen bestämt för ingen utav oss kunde idag ändån :P Men ikväll blir det tydligen att gå upp till majbrasan för det är ju valborgsmästoafton idag, men det beross på vad vädret bjuder på. Innan var det hur fint som hellst har tillomed blivit solbränd i ansiktet! Men nu har det mulnat på :( Men ni minns kanske att jag pratade lite om att jag skulle få kläder av min syrra och jo det fick jag en hel resväska fullt med klädermskärp,skor. Har inte hunnit kolla på allt så noggrant men tycker kläderna som jag har sett mera på är skit snygga. Kommer lite bilder på det sen!  Men vi hörs senare skulle jag tro, ciao ^^  / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0