Taggad...?

God middag är väll lämpligt att säga nu ? ;)


Vaknade vid 08:00 idag, mycket tidigt enligt mig! Jag har inte gjort något speciellt hittills mer än att vara i stan och varit ute lite med lillbrossan ;) Istan shoppade jag inte eller så utan följde med mamma en sväng bara för att jag var så uttråkad! Idag blir det då fotbollsmatch mot  Edelfors eller något?  Det ligger iaf utan för Holsby, så mycket vet jag! :D Vi får väll se hur det går.. är kanske inte supertaggad än.
Jag ska också försöka få tag på Jonna idag med.. hoppas hon kan vara idag för en gång skull xd Men nu hade jag tänkt att städa lite i rummet och sedan göra en sminkvideo när jag ändå inte har nånting att göra! Så håll utkik på bloggen idag ;)  Bye sålänge/ Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0