Sweet dreams ♥

Nahä, om man skulle ta och fixa iordning sig till sängen nu kanske? ;) 


Har varit en lugn och slapp dag idag tycker jag. Men imorgon börjar "allvaret" igen.. usch! Men vi har ju inget speciellt imorgon i skolan som vanligt typ? Kommer väll bli lite snack om discot skulle jag tro, och hur mycket vi tjänade :)  Asså måndagar,tisdagar är dom tråkigaste dagarna på hela veckan ( förutomn att det är träning på måndagar) Men annars så suger dom -.- Skulle vilja ha något roligt schema på dom dagarna i skolan! Men imorgon blir det mer bilder på bloggen.. och kommer även bli en bild i detta inlägg!

Men hoppas att mina saker som jag har beställt kommer imorgon, iallfall något/några utav sakerna! XD  Men ni har ju kanske något att se fram imot imorgon med bloggen, eftersom att de blir mer bilder, och sådant! Och jag har ju något att se fram imot. Att när jag kommer hem från skolan ska jag direkt till brevlådan för och se om sakerna har kommit, om dom inte är i brevlådan så kanske jag har fått ett mejl om att jag ska hämta ut dom i affären :D  Men nu måste jag sluta babbla, haha sov gott / Naila;*



Jag och Moa bjuder på bilden, och bilden är från discot ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0