Sovit gott?

Hejsansvejsan. 


Har alla sovit gott? Det har jag, men det var svårt att somna igår. Somnade inte förrens halv 3 ungefär, men är pigg som ett svin idag ändån, även att jag vaknade vid halv 10. Visst är det konstigt  att när man lägger sig rätt "tidigt" på kvällen vid typ 11-12 så vaknar men jättesent på morgonen , elr iaf jag XD . Men när jag lägger mig sent på kvällen vaknar jag rätt tidigt på morgonen, ja jag är ju som jag äe ;) okej ointressant samtal!  Iaf, dagen idag kommer bli lugn vad jag vet nu.. men jag tror inte det kommer bli att göra något speciellt idag? Man måste ju vila ut lite efter påsken ;) För imorgon är det vår sista lediga dag!  Tragist :(  Men men bara att ta nya tag och kämpa på dom sista 6-7 veckorna!  Men ska ner och äta frulle nu, så vi hörs seeenare sweeties ♥ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0