Sommar och sol

Hello söton
Är på glatt humör idag faktiskt, vill ni veta varför? Både vädret och att jag har en på G nu kanske.. haha ne men skojjar bara o;P? Vädret är kanon idag.. himlen är molnfri och temperaturen ökar ;)  Vi har ca 17 grader här ( i solen) Ni kanske tycker att det inte är så varmt.. men jo det känns som 20-25 men det är inte så varmt så man måste svalka sig hela tiden! Utan man kan gå i t-shirt och bara njuta lixom, vinden blåser lagon kallt ! Så för mig är det kanon väder.                            AJA,

Idag blir det träning i stan , alltså jujutsu. Och snart ska jag väll gå ner till kiosken och köpa en glass hade jag tänkt. Försöker att få tag på Moa och jonna men ingen utav dom svarar :/  Får väll se om jag träffar någon utav dom sen när jag är ute.. Idag har jag lite "vår-outfit" tycker jag och ni kommer då såklart få se bilder på de senare :D  Men nu ska jag dra ut, ses senare ^^ / Naila;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0