Sista inlägget för idag :/

Ja, detta blir mitt sista inlägg flr idag ;)  Men det kommer fler saker i detta inlägget!  Jag kan ju berätta att jag har hållt på med mina 2 klädgarderober och jag har dammat dom och allt, så nu ska jag ta in alla kläder där. Och det kommer komma bilder på dom imorgon med! Ni kanske redan har sett dom!?  Men tro mig det behövs 2 garderober till alla mina kläder, hahah .. :) Och jag är trött och proppmätt efter lasagnen som jag åt nyss.  Hahah smart att gå på fotbollsträning då? Eller jo det är ju rätt bra för då blir jag kanske piggare och jag får bra motion! :) Men aja nu ska jag visa lite "dagens mode"  och min planering för dagen! 

"Dagens Mode! ?
Det hänger inte bara runt halsen utan sitter i öronen också !

Det hänger inte bara runt halsen utan sitter i öronen också !
Snygga Örhängen från Åhléns, 40 kr.  :)      Och vad tycker ni Hiss/Diss? :D
Snygga Örhängen från Åhléns, 40 kr.








Dagen idag (: 








17.00 - åka till Wilma och Emma för att ta sällskap med dom ner till fotbollsträningen! 

18.30 fotbollsträningen är slut och jag cyklar upp till fritidsgåden
--------------------------------------------------------------------------------
21.30 fritidsgården är slut, kommer hem och skulle tro att jag FLYGER TILL SÄNGEN! XD 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0