Sent ;)

Hejsan mina underbaraste ! 



Jag har nu spelat lite bfh ( battlefield heroes) haha, var ju ett bra tag sen jag spelade det.. men de är ju kul :D Sen har jag chattat och "flummat" med Mathias c: Vi håller på att planera ett zoo vi ska bygga i hans hus eller något med massa djur och han är ju typ "galen" i golf så självklart ska vi ha en golfbana i zooet ;) Haha.. ja ni kanske tycker vi är helt sjuka i huvudet, men this is my humour :D Jag ska vara uppe senare idag än vad  jag var  igår, för han mathias då  ska se på någon hockeymatch på tvn klockan halv 2, och jag tror jag med ska det XD så då ska han och jag snacka på msn samtidigt som vi kollar,  så vi inte tråkar ihjäl oss typ? elr ngt  xD Men imorgon blir det att vara med Jonna, ÄNTLIGEN säger jag bara.. nu är hon bokad imorgon fast med mig ;) Sen blir det fotbollsmatch imorgon klockan 3 :P Tycker det har varit många matcher tätt inpå nu men lika bra för då har man något att göra och man tränar sig mer på målvaktspositionen :D Men men, nu ska jag fixa och dona med mitt rum lite, ska ta ner smutstvätt och sådanna grejer, men ni få ha det så jättebra så ses vi senare eller imorgon, kram ♥ /Naila;*




Kommentarer
Postat av: Elina

gud vad söt du är! :D allt bra med dig idag ? :) kraam

2011-04-25 @ 01:08:46
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack sp mycke, du med! :D



allt är bra med mig, själv då? =)



Kram / Naila;*

2011-04-25 @ 02:40:45
Postat av: rebeccadahlin

Fin blogg! Allt bra :)

2011-04-25 @ 03:36:53
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tacktack! :D



Allt är bra ed mig, själv då? =)

2011-04-25 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0