sent inlägg

Hejsan !


Ja, idag har jag haft en stressad dag kan man ju säga! Började med att gå i skolan till 14:10.. dagen var okej vi hade trafikdag så alla skulle ta med sig cyklar och så skulle man kolla sin cykel ifall den var okej/säker! Och köra en cykelbana typ och sånna saker, sen när jag kom hem packade jag till fotograferingen som vi hade idag med fotbollslaget, alltså lagfoto och enskillt foto! Och det var vid klockan 5 då jag brukar åka till jujutsun, men jag trodde att det inte skulle ta sån tid med fotograferingen men det gjorde det visst,  så jag skulle hinna båda delarna! Visst jag hann med båda sakerna bara att jag kom 10 min sent till jujutsun så det blev lite stressigt. Men jag har fått en en dräkt nu som jag har testat och den passar bra :P Men jag skippade cafe shalom idag för behövde vila lite och fixa lite tills imorgon för vi har maskeraddag imorgon i skolan.. och då gäller det för alla. Fast man behöver ju såklart inte klä ut sig men man får ju !  Jag ska vara någon snubbe som har kort perruk,stora glasögon,mustach,kavaj och sådant.. typ en  kontorsman som är väldigt petig med saker och ting..Hahah! Kommer då bilder på mig med min stiliga outfit? ;) , Hahah!  Och i helgen har jag väldigt mycket att "göra" För imorgon kommer min syrra och hennes kille som har varit utomlands i några månader så dom ska va här hela helgen, sen på Lördag blir det tydligen att vara med oliwer och kanske gå på jujutsuvisning typ! Eller ska jag spela match för matchen börjar  vid 10 och samma tid är det för jujutsun.. så jag får ju välja något utav dom men jag får se lite, beross ju på om jag ska va med olliwer och aa :) Men sen på söndag ska jag ju mest vara med min familj för att min syrra åker ju på söndagen  :/  Så ni kanske förstår att det inte blir så mycket blogg i helgen, isåfall på kvällarna! Men nu märker jag att jag byter samtalsämnen hela tiden och jag är väldigt stressad fortfrande, så bäst att jag slutar här.. men hoppas ni har haft en bra dag?  Bye sweeties ♥  / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0