Segt -.-

                                      Hejsan sweeties!


            Idag har jag inte försovit mig iaf ;) Sitter nere vid bibblan med Linda och har biologiskit... hon sitter och målar någon karta, medans jag sitter och bloggar och är på facebook! hihi ^^ Alla är väll busiga någongång? :P
 Idag efter skolan har jag inga planer direkt, utan ska hämta min cykel hos Jonna tror jag, sen blir det väll att fgortsätta leta efter någon bra design till bloggen. Det jag ska göra när jag kommer hem är att springa till brevlådan och kolla om sakerna har kommit.. haha! Om inte dom är där får jag väll kolla mailen. Om dom inte kommer idag blir jag arg!!!! :(       Okej nu börjar Linda bli arg ( aauurrggg) för bilden vill inte göra som hon vill, bäst att jag hjälper, ciao! ♥ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0