*rubrik*

"OM MIG"

Fullständigt namn: Nathalie Wiveca Yvonne Gunnarsson
Kallas för: Nudeli,natta,nutte,nattis x]
Stjärntecken: Kräfta
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: Ja... öronen ;)
Tatueringar: Nope
Längd: 158-160
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: blont  xd

Är du singel? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? nja, 
Röker du? Nee 
Vilket schampo använder du? Olika
Vad är du rädd för? småkryp,mörker.. haha xd

Gillar du berg- och dalbanor? Älskaaar :D 
När stiger du upp på morgonen? Vardagar 06:45 (om det inte är lov) helgen 10:00 - 12:00
Vad har du på dig? , linne,tights,t-shirt xd
Vad ska du göra kväll? ska sova snart ;P
Vad är du allergisk mot? Inget,elr jo falska människor :)
Kan du stå på händer? jao :P
Är du vig? ja, elr jag är inte direkt ovig?

Är du glad nu? Ja !

Var du glad igår? jadå :)
Vad dansar du till? musik ?!?!
Kan du sjunga? nej elr jag kan men det kanske inte låter så bra x'D

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti (:

Land du vill besöka? USA, Thiland,Kina,japan :D

....

FAVORIT...
Låt: JUST THE WAY YOU ARE, IYIYI ! mm
Sak att göra: Kompisar,sport :)

Sport: fotboll,jujutsu :D

Dryck: Vatten och typ läsk :D 
Kläder: Sommarkläder, tunika :D

Serie: Har ingen typ, elr jo solsidan när den gick ;)

SENASTE..

Boken du läste? Vad mina vänner inte vet,  tror jag det var? :P 
Personen du fick e-mail
av: facebook -.-
Personen du fick sms av? Hmm.. oliwer :P
Person du smsade? oliwer, xd

Personen du kysste? Gissa ! 

Tog "om mig testet" från Mikaelas blogg som har besökt min blogg (:

Godnatt nu! ♥


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej! :-)

Kikar bara in för att önska dig en härlig söndag, kära du!

Kram

2011-04-24 @ 10:41:35
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: Nathalie

ja tack detsamma! Kom gärna tillbaka :D

2011-04-24 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0