Pyssel

Hejhej

Maskeraddagen idag gick bra måste jag säga, jag blev till slut någon gangster? x] Jag hann inte ta kort men ska visa något kort sen på mina kläder men inte mitt smink, men jag hade lite mustach,solbrillor och målade ögonbryn med sart färg och bigga ögonbryn.. haha! Men nu har jag städat sen klockan 3 ungefär för jag var tvungen att se Top model som slutade idag, iförsig var det repris men jag hade inte sett det.. och det var finalen idag den jag ville skulle vinna vann inte :( Men den andra som vann heter Yoanna och hon hade också ett gudomligt ansikte. Hoin jag hållde på hette Macedes ( stavning) Hon hade Lupus som är en sjukdom och hon hade verkligen kämpat så jag tyckte hon förtjänade att vinna mer än den andra! Och hon hade den rätta attityden hon var söt och så :)  Men aja var var jag?

Jo, vid halv 9 kommer min syrra och hennes kille :) Ska bli kul att höra om deras resa och få träffa dom också! Hon hade visst massa kläder som jag skulle få, och skor  ;)  

Men nu ska jag fixa lite med att klippa och pyssla med bilder från julia tidningen på massa kändisar och sätta upp och göra typ en "affish" om man ska kalla det så? Men tror inte jag kommer hinna klart idag eftersom att jag har rätt mycket att göra. Men ha en fortsatt bra Fredag så ses vi nog senare och imorgon! :) / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0