* peeeuh *

Home sweet home, haha 


Kom hem från teatergenrepen för någon stund sen, gick väldigt bra faktiskt! jag har ju inte varit med såmycket den senaste tiden, men jag var ju med i höstas och så med ;)  Men jag är ju bara statist så jag är med i början och slutet! Ska vara ett lejon som jag sa igår kanske? Och vi ska vara superglada för att simba har föds och allt sånt där shit ;) Har haft fullt upp hela dan idag faktiskt. Visste inte att det skulle hålla på såhär länge men lika bra det för då fick jag något roligt att göra idag. Började med en hyfsat bra skoldag idag, sedan åt jag lite när jag kom hem.. satt och kollade på top model 2 en stund. Sedan åkte jag in till teatern då. Men sminkvideo blir det imorgon för då slutar jag tidigt, men jag ska ju in och spela upp hela teatern/musikalen imorgon så jag åker här ifrån vid halv 4 tiden. Men jag ska nog hinna med bloggen en stund efter skolan :) Så idag blir det inte mycket blogg som ni kanske ser och förstår? Men ni har ju lite anledningar också. Så imorgon kommer min outfit från idag och outfiten som jag kommer ha imorgon.  Så det blir 2 flugor i 1 smäll, som man brukar säga ;)  Okej nu ska jag ner o dricka något känner hur torr min mun är xD - Bye ♥-  / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0