Påskhandlat!

Hejhej, kom hem från stan för en stund sen. Vi har påskhandlat och vi köpte påskägg och godis som vi ska fylla ägget med. Ni ska få se bilder sen på hur mycket godis det blev till slut ;) Jag kanb säga att det var mycket, men då menar jag verkligen mycket! Det var fullt över allt på stan speciellt på Willys. Men nu är allt det klart och nu väntar bara påsken då man får äta allt gott. Hahah! Idag blir det lungt, vi ska grilla! Första gången för i år. Bra start på våren/sommaren vad man nu ska kalla det? För det är ju kanon väder ute ca 24 grader ute o;  Nästa vecka eller något så ska jag få en digitalkamera av pappas kompis. Har ju alltid velat ha en kamera så det passar ju perfekt :D Sen ska jag vara med olli ( Oliwer) Nästa helg.. då ska jag vara paparazzi och ta massa kort på han.. haha x] Men blir mer  bloggande  sen, ciao / Naila;*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är inloggad har varit det igår med.. men jag är trött på att få massa skit av dig så det blev ju inget av det, ?

2011-04-21 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0