outfiten sen igår :)


Här ser ni då hur jag såg ut innan jag hade fixat mig till discot, och sen  hur jag såg ut till discot :P Och där ser ni då vad jag köpte för tunika/linne ;)  Och den köpte jag  på Kappahl! för 179:- tror jag de var (: 


Här är en bild på hur mitt hår såg ut innan och efter, inte så bra bild när de är svartvitt! Men jag har allt hår på ena sidan sen har jag lockat,sprayat och sedan satt dit 2 spännen där bak på håret ;) Och ni minns kanske att jag sa att jag duschade med flätor fast det inte blev lockigt, det är ju den flätan ni ser på "före" bilden ;) Men jag lyckades locka lite snabbt sen ju! 

Och här är min sminkning IDAG, lyckades inte få ett kort på min sminkning sen igår.. men det var ju Emma som sminkade mig och hon tog mascara,ljus ögonskugga ;) .. men ni ser ju att de är guld/orange som jag har idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0