Outfit!

Hejhej, har varit ute mest hela dagen, och skoldagen kan man inte kalla jobbig! Vi hade påskpyssel hela dagen typ ( fram till lunch) Sen efter Lunchrasten så kollade vi på film och åt och drack det vi hade med oss! Sen var den dagen slut och nu har man ett långt påsklov. Det kallar jag litre lyx ;) Idag fredag blir det lungt, och om ca 1 timma så börjar tallang :D Vilket jag ser fram imot.. sen blir det lite mys&sådant på det :) Ska spela fotbollsmatch på söndag (igen) sen på onsdag ska jag på jujutsu"läger" eller aa man är där i 6 timmar och så :D  

Här kommer min outfit sen idag.. hade inga bilder på min outfit igår.. men det var vanliga jeans och en tröja! :D 




Här är min outfit då, det är bara jeans tema idag som ni kanske ser? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0