o;

Litet inlägg blir det idag, jag är inte på världens bästa humör precis.. men jag vill ju inte svika mina läsare. Idag blir det som vanligt träning i stan, sen cafe shalom! Idag på cafet så ska vi para ihop oss och komma på någon dans och sedan visa den för alla, och sen är det ledarna som är jurry och bestämmer vem som var bäst.. och dom som var bäst vinner då och kanske får något pris ;)  Men imorgon är det fredag Igen!? HERREGUD  det var ju nyss discco och det var ju nyss måndag? Men det blir ju så vecorna går snabbt! Jag vet inte vad jag ska göra i helgen ännu, bar att det är fotbollsmatch i Holsby på söndag. Men annars har jag ingen aning :)  Men nu ska jag ta något att äta och sedan packa till sen! ciao ^^ / Naila;*

Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

Just nu har jag tävling på min blogg, där du kan vinna ett fint smycke från jossanssmycken.com!



Klicka på länken för att veta mer! http://marbes.blogg.se/2011/april/tavling-om-smycke.html#comment



(förlåt om du inte gillar sånna hära kommentarer)

2011-04-07 @ 17:04:14
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0