Nya kläder! :D

Hallojsan! :D


Jag har varit så himla trött idag, vilket inte är så konstigt för jag gick upp vid klockan 4 för att hålla Mathias uppe på msn..för han skulle kolla på hockey :)  Och aa vi snackade lite men hans favoritlag vann inte i hockeyn XD Så jag somnade inte efter det heller utan när klockan var ca 7 så fixade jag iordning mig till skolan, men jag hade nog inte varit uppe sen klockan 4 om vi inte hade slutat tidigt och om jag inte hade somnat tidigt till 4 :D Aja, när jag kom hem idag så såg jag mina kläder i en kasse på bordet.. wiho :D Jag har testat dom och dom passar bra :) Det är bara en tröja som jag köpte som jag tycker är lite stor men sen när jag stog och kollade och fixade den lite så ser den rätt bra ut, ni kommer få se bilder på alla klädersplagg på mig sen så får ni själva se vad ni tycker :D  Men senare idag som vanligt ska jag på fritidsgården och kanske fotbollsträning, har haft lite ont i min fot, men jag har typ sånt problem med mn fot.. det är hälen som cp:ar sig ibland -.-' Men annars är det lugnt :D Kommer då inte bli så mycket bloggande utan gör typ 2 inlägg med mycket "innehåll" i :) Så blir det väll bra hoppas jag?  Aja, nu ska jag ner och ta lite mellanmål eller var det heter så här dags..?  Ha en fortsatt bra dag så ses vi snart, puss ;) / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0