Måndag..

Hääjjsaan ;)


Sitter just nu UTE med mat jämte mig och bara njuter av vårvärmen som är här idag igen, vi har 24 grader i solen, och ca 18-20 i skuggan.. låter det inte härligt? :) Hur är vädret hos er andra? (;

Aja, efter jag har njutit och ätit ute så ska jag börja packa till träningen! Sen om jag blir klar rätt snabbt med det så ska jag hoppa lite studsmatta om jag orkar. För vi hade vääärldens jobbigaste gympalektion idag! Usch .. så är rätt slut i bena. Sen så har jag ju en ännu jobbigare cykel och jag har uppförsbacke hela vägen hem. Så kanske inte lika bra som vädret är idag ;) Haha, sen blir det kanske outfit lite senare! Men skolan har varit som vanligt, inga förändringar!   Juste ja, vi ska sälja majblommor på torsdag.. hur tråkigt är inte det?  Men pengarna går ju till något vettigt iallafall! ( Det går till barn som inte har de lika bra som oss tex: kläder,mat osv :/ ) Så om man tänker på de sättet så blir de ju lite roligare elr hur? ;)  Sen så får vi 10% av pengarna, så om jag t ex säljer fö 200:- så får jag om jag vill 20 :- Men jag brukar inte sälja mer än typ 200 xd Beross på hur mycket jag "kämpar"  Ska några utav er läsare också sälja majblommor? :)

/ Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0